Daisuke Kambe

sobota, 21 czerwca 2025

|
 

Autor zdjęcia: TitanBlue
Imię i nazwisko: Daisuke Kambe
Pseudonim: Najczęściej zwracają się do niego per Panicz
Płeć: Chłopak ♂
Wiek: 15 lat
Rasa: We wszystkich papierach wpisane ma, że jest magiem; w rzeczywistości prawda wygląda nieco inaczej
Cechy zewnętrzne:
~ wzrost: 1,65 m
~ waga: 52 kg
~ kolor oczu: Granatowy 
~ kolor włosów: Czarny
~ budowa ciała: Niezbyt wysoki, szczupły, przez poniektórych jest uważany za chudzielca
~ ubiór: Zawsze elegancki, idealny, jak najdroższy i jak najbardziej szykowny, a jednocześnie też zawsze pilnuje się, by nie było zbyt wielkiego przepychu. Zazwyczaj na elementy jego stroju składają się pantofle z podwyższeniem, garniturowe spodnie, elegancka koszula, kamizelka, krawat i marynarka. W przypadku cieplejszych dni rezygnuje z niepotrzebnych warstw. Zdecydowanie daleko mu do wizerunku stereotypowego maga
~ znaki szczególne: Czarne kolczyki, które wcale kolczykami nie są, oraz wredny uśmieszek na twarz
Frakcja: Akademia
Orientacja: Biseksualny
Charakter: Przy pierwszym poznaniu Daisuke może wydawać się na strasznie zepsutego, rozpieszczonego dzieciaka i nic w tym dziwnego. Jest on obrzydliwie bogaty i przez to nie szanuje pieniędzy. Ma jakąś zachciankę? Natychmiast ją spełnia. Wpakował się w kłopoty? Wyplącze się z nich za kolejną niebotycznie wielką sumę. Daisuke jest bardzo pewny siebie i czasem może wydawać się arogancki. Jego bogactwo sprawia, że często działa bez skrępowania, a niekonwencjonalne metody rozwiązywania spraw nie stanowią dla niego problemu. Posiada chłodny, analityczny umysł, zanim coś zrobi, musi przemyśleć, czy to mu się w ogóle opłaca. Jest bardzo spokojny, niewiele jest rzeczy, które go potrafią wytrącić z równowagi, z reguły to on irytuje innych i strasznie go to bawi. Trudno stwierdzić, jakie emocje nim targają, ponieważ stara się, by ekspresja jego twarzy była uboga. Potrafi szybko przejrzeć człowieka, nic nie ujdzie jego uwadze i jeżeli znajdzie u kogoś jakiś słaby punkt, nie zawaha się go wykorzystać. Nie można mu także odmówić inteligencji, niełatwo go podejść czy oszukać, co trzeba mieć pod uwagą, kiedy prowadzi się z nim interesy. 
Kambe sprawia wrażenie kogoś, kogo nie obchodzi życie innych. Co prawda rzuci znów niebotycznie wielką kwotą na jakiś sierociniec, pomoże w odbudowaniu biedniejszej dzielnicy, wypromuje jakąś akcję charytatywną, ale robi to dlatego, by jego nazwisko pozostało nienaganne. Jako przyszła głowa rodziny musi zadbać o reputację jego nazwiska. Nie zna czegoś takiego jak empatia, nie potrafi być ciepły, pocieszyć kogoś, a przyjaźń z nim jest praktycznie niemożliwa. Na podstawie tego można uznać, że ma problem z normalnym funkcjonowaniem w społeczeństwie. Głęboko wierzy, że on poradzi sobie ze wszystkim sam, i nie potrzebuje innych. Lubi samotność, nie przeszkadza mu ona, a ludzi jedynie toleruje, i to tylko wtedy, kiedy mówi. Lubi się popisywać, lubi pokazywać, że jest najlepszy, bo wie, że właśnie taki jest. Kiedy sytuacja tego wymaga, potrafi udawać kogoś ciepłego, kogoś, kogo interesuje twoja historia, wie, co powiedzieć i co zrobić, jeżeli czegoś albo raczej kogoś strasznie chce; po prostu perfidnie wykorzystuje fakt, że jest przystojny. Takim zachowaniem zmylił już niejedną osobą samemu dostając tego, czego chce, co potrafi być przerażające patrząc na to, jak strasznie młody jest.
Krótka historia: Urodzony został w bardzo wpływowej rodzinie magów i jednocześnie wynalazców; to między innymi jego rodowi Magiczny Świat ma wszelkie udogodnienia i wynalazki, którymi to mogą chociażby pochwalić się ludzie, a jednak wszystko zasilane jest magią. Ma to swoich zwolenników, jak i przeciwników, wskutek czego Daisuke mimo młodego wieku przeżył kilka zamachów. Aktualnie, zgodnie z prawem, zaczął swoją naukę w Akademii, by po niej móc dalej rozwijać dziedzictwo, jakie pozostawili mu rodzice. 
Rodzina: 
Suzue Kambe - daleka kuzynka, również uczęszczająca do Akademii. Bardzo mądra dziewczyna, z którą dobry kontakt, jest jedyną osobą, o którą szczerze się troszczy i na której jej zależy.
Kikuko Kambe -  babka, do której Daisuke ma szacunek, ale nic poza tym. Coraz częściej irytuje go to, że kobieta chce dyrygować jego życiem, ale kiedy tylko zaczyna na ten temat rozmowę słyszy w odpowiedzi, że gdyby nie ona, nie miałby niczego i powinien być jej wdzięczny, więc rozmowa się urywa
Relacje: Ma kontakty wśród wysoko postawionych rodów, poważanych naukowców a i nawet w Radzie. Wszystkie te relacje są jednak czysto biznesowe
Partner: W przyszłości czeka go ślub, na razie jednak o tym nie myśli
Moce: Powoli poznaje, do tej pory opanował głównie dwie:
Tkanie Przestrzeni - może „rozpruć” przestrzeń niczym materiał i przeszyć ją w inny sposób — tworząc krótkotrwałe połączenia między miejscami w zasięgu wzroku lub dotyku. Zamiast teleportacji, to kontrolowane zszywanie rzeczywistości: drzwi mogą prowadzić gdzie indziej, a cień może stać się przejściem. Ma to jednak swoje ograniczenia: działa tylko w obszarze, który zna lub widzi, a im większy „szew”, tym większe ryzyko załamania rzeczywistości. Używa jej jedynie w samoobronie.
Tkactwo Emocjonalne - potrafi dotykać nici emocji i wspomnień — zarówno swoich, jak i cudzych. Może "przeplatać" je, przenosić emocje z jednej osoby na drugą, usuwać lęk, wzmacniać odwagę lub tkać iluzje z cudzych wspomnień. Ograniczenia tej mocy są proste: przede wszystkim wymaga kontaktu fizycznego lub bliskości emocjonalnej, a nadmierne manipulowanie pamięcią może zaburzyć psychikę użytkownika.
Umiejętności fizyczne: 
Zręczność manualna - wyjątkowa kontrola nad palcami, nadgarstkami i drobną motoryką, kluczowa w manipulowaniu nićmi rzeczywistości, ale też przy pracy z miksturami, magicznymi wzorami czy rytualnym haftem. Pełne wyszkolenie sprawi, że posiądzie umiejętność szybkiego wiązania symbolicznych węzłów, a także rysowania run i glifów z niebywałą precyzją – nawet pod presją.
Szybka obserwacja i analiza przestrzenna - Daisuke dostrzega „wzory” w otoczeniu – układ ludzi w pomieszczeniu, rytmy w zachowaniu przeciwników, luki w strukturze otoczenia. Dzięki temu znajduje „nitki” napięcia: co zaraz się zawali, gdzie łatwo przejść, a także potrafi ocenić najlepsze miejsce do użycia magii tkania.
Gibkość i zwinność - choć nie musi być silny, często musi być szybki i trudny do trafienia. Jego trening zawiera ćwiczenia elastyczności ciała i kontroli oddechu. Unika ataków przeciwników nie siłą, lecz ruchem oraz może wspinać się po linach, ślizgać przez szczeliny, wykonywać precyzyjne obroty.
Taktyczne poruszanie się - porusza się tak, by nigdy nie zaburzyć naturalnego rytmu otoczenia. Może balansować na krawędziach, poruszać się w tłumie bez zderzeń, a nawet „zniknąć” w strukturze przestrzeni. Potrafi użyć otoczenia jako sprzymierzeńca.
Wytrzymałość na dysonans magiczny - musi znosić skutki naruszania „tkaniny rzeczywistości”, co wpływa na ciało: drżenie, gorączka czy zawroty głowy są u niego na porządku dziennym. W celu ich zniesienia trenuje koncentrację mimo fizycznego wycieńczenia a także stara wyćwiczyć  utrzymania magii nawet w bólu.
Ciekawostki: 
- Urodziny obchodzi 2 lutego
- Od małego lubił istoty, które przypominały koty. Chce w przyszłości stworzyć sobie towarzysza, który wyglądem będzie odpowiadał właśnie takiemu stworzeniu
- Lubi czytać, a także szkicować
- Często nosi okulary, które, jak utrzymuje, nosi do czytania. Prawda jest jednak zupełnie inna
- Zdarza mu się lunatykować, najczęściej dzieje się to wtedy, kiedy jest poddenerwowany czy to dniem na uczelni, czy rozmową z babką 
Inne zdjęcia: 


Login: Emazra

Etykiety

Archiwum